Koton Mağaza Konsept Tasarımı
Türkiye perakende sektörünün öncü firması Koton Mağazacılık için geliştirilmiş olan konsept proje, hem markanın stratejisi olan çok çeşitli ürün sergileme ve hızlı moda konseptlerine farklı bir bakış açısı getirmek adına yeniden ele almıştır.Projenin temel amacı çok hızlı değişmekte olan insan algısı ve moda sektörünün hali hazırda kullanmış olduğu koyu renk ve vintage konseptlerinden farklı olarak kadın dişiliğini öne çıkartmak ve kolay alışveriş yapma imkanı sağlayacak mimari çeşitliliği mağaza ortamı içine yaratmak olmuştur. Markanın mağaza içerisinde sahip olduğu farklı line'lara ait ürünler için mağazada genel konsept içerisinde geçişler yaratarak mekanlar tasarlanmıştır. Müşterilerin kocaman bir mağaza içerisinde farkına varmada bütün alanı gerçekten algılayarak alışveriş yapıp ürünleri uygun bir harmoni içerisinde görmeleri temel amaç olarak seçilmiştir.
Künye
   
   Proje Yeri: İstanbul   
      
   Proje Tipi: Mağaza / Showroom   
      
   Proje Tipi Grubu: Ticari   
      
   İşveren: Gülden Yılmaz, Yılmaz Yılmaz, Koton Mağazacılık   
      
   Proje Başlangıç Yılı: 2011   
      
   Proje Bitiş Yılı: 2011   
      
   Toplam İnşaat Alanı: 1,000 m²   
   
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                		






.jpg.jpeg)







.jpg.jpeg)
.jpg.jpeg)





Tweet