Murat Et
1946 yılından itibaren sektöründe faaliyet gösteren Murat Et, üçüncü kuşak temsilcileri tarafından günümüz tasarım anlayışı ile yorumlanmasını istediği yeni konsepti için Kst Mimarlık’ı tercih etmiş.Ofis, projeyi anlatıyor:
Toplamda 348 m2 kullanım alanı olan mekanın zemin katında yer alan satış alanı ile soğuk hava deposu ve çalışma tezgahları yer almaktadır.
Satış alanındaki ürün teşhir dolaplarının ve tezgahlarının kullanım yoğunluğuna göre ihtiyacı karşılaması amaçlanarak mümkün olabildiğince satış yüzeyi artırılmaya çalışılmıştır.Mekanın en belirgin öğesi olan masif meşe ahşap malzemenin et kesme tahtasından esinlenerek kullanımı mekana sıcaklık katarak müşterilerin sert ve soğuk etkisi olan alışılagelmiş kasap dükkanı konseptinden uzaklaştırılması hedeflenmiştir.
Zeminlerde kullanılan karo desenli seramik kaplamaların ahşap ile uyumuna özen gösterilerek geçmişten bir bağ kurulması amaçlanmıştır.Asma katta yer alan yönetici ofisleri ve bodrum katta yer alan soğuk hava depoları ile sektöründeki mekanlara oranla daha fazla alana yayılması ile satış alanı rahatlatılarak daha ferah bir iç mekan hedeflenmiştir.